2008. június 14., szombat

A Tenergy 05-ről - még egyszer... (új teszt/takacslaci)

 A Tenergy 05-ől tudok most már én is (reményeim szerint érthető és hasznos) véleményt mondani.

előtörténet : hetekkel ezelőtt ideadták nekem egy Oversize fán próbálni, de egyáltalán nem éreztem jónak, nem is értettem az egészet... nem is véleményeztem inkább akkor.

De ma ezek után végre normál fejméretű, és számomra hozzávetőlegesen mérvadónak mondható fán tudtam kipróbálni - hacsak pár percig is - a Tenergy 05-öt ma...
Egy Waldner Senso Carbon fán volt... free chack-kel felragasztva, de már hetek óta fenn volt, tehát semmi tuning, csak maga a szoft "szárazon".
Amit tapasztaltam : tényleg olyan volt, mint amit a reklámja ír róla : olyan érzés volt, hogy a szoft "megfogja" a labdát, szinte beleharapott, és irányította, amerre én akartam, és ezt javarészt a "Springe Sponge" szivacs újszerű tulajdonsága okozta, ami jól dolgozott össze a High Tension-os gumival. 
A falsos indulópöriben volt valódi nagy fals, a szerva is jónak tűnt, a dropp nagyon kontrollálható volt.
Ha a fát, amin volt, off-  -nak nevezzük, akkor a Tenergy-vel olyan volt az összhatás kb., mint egy all+ - os fa jól sikerült gyorsítóragasztással, csak még kontrollálhatóbb.
"Csörr"-hangja nincs, de kit zavar, ha érzem, hogy a labda csak asztalra mehet... egyszóval kellemes meglepetést okozott, dícséretet érdemel a Tenergy 05.