2008. június 18., szerda

ANDRO ROXON 500 PRO




Adatok:

- játékstílus: offensive
- szivacsvastagság: 1,8/2,0/2,2 a borításon 2,3 mm (jelen esetben max.)
- szivacs keménység: ? (egyes adatok szerint 50 fok, más adatok szerint 40 fok)
- szivacs színe: fehér
- sebesség: 115/11
- pörgetés: 107/10+
- kontroll: 70/8
- szín: piros/fekete (jelen esetben piros)
- ár: 7.000.- Ft


A borítás felszíne optimalizált hálós szerkezet - ennek köszönhetően a játékos a legnagyobb dinamikával képes ütni. Pontosság és stabilitás, "csörgő" hang és egy tökéletes repülési görbe: az ezeket a hatásokat elérhetik, a gyorsragasztó mostantól fogva a múlthoz tartozik. Legnagyobb gyorsragasztó érzés és tartósság!
Tensor és Bios technológiát alkalmaz. Nem szügséges ragasztani.

Már a csomagolás nagyon hivalkodó, nem gondolná az ember, hogy ebben egy borítás lapul. Kibontás után az első, amin megakadt a szeme, hogy már az új szoft besorolásnak megfelelő jelölést használja egy keretbe téve. Kicsin megfogdosva, megnyomkodva a szivacs nagyon puhának tünt, a gumi pedig keménynek - olyan Jo Gold minőségű a gumi - ezt mondjuk én a Joola Xtra-hoz viszonyítva mondom.

A teszt fa egy STIGA Clipper Oversize. Én normál, nem vizesbázisú ragasztóval ragasztottam 2 rétegben - a ragasztáskor a szoft csak minimálisan púposodott fel. A felragasztás után az ütő súlya kismértékben növekedett, erről arra következtettem, hogy a borítás kicsit nehezebb az átlagnál, vagyis az Xtra-hoz viszonyítva. Az első ütéseknél a benyomásom az volt, hogy jó-jó, de semmi különös, semmi extra. Se több, se kevesebb, mint egy átlagos szoft. A borítást levettem és két nap múlva edzéshez ragasztottam újra 2 réteg ragasztóval. Ekkor már úgy nézett ki, hogy teljesen együtt dolgozik a fával (nekem az a tapasztalatom, hogy 2-3 ragasztás szükséges, hogy együtt dolgozzanak).
Nagy meglepetésemre, teljesen másképp viselkedett, az újabb ragasztás pozitívan hatott a szoftra. Tenyeres beütésnél nem kellett mást csinálnom (kicsit túlzás) csak beleütnöm a labdába, minden az ellenfél térfelén landolt. Csodásan lehetett irányítani, maximálisan kontrolálható volt a borítás. A hangja magas csörgő volt, ami kb. 2 óra játék után megszünt vagy kismértékben volt hallható. Amire vártam, az az extra a droppolásnál jelentkezett. Óriási vele droppolni, bárhogy beleteszed az ütődet, a labda gond nélkül átmegy. Ráadásul maximálisan irányítható, ura lehetsz a borításnak és az ellenfél labdájának. Miben nyilvánul ez meg?...A labdát az ellenfél átpörgeti, beleteszed az ütődet és ekkor jön a különlegesség...a labdát olyan ragadósan, kínai módra megfogja egy gondolatnyi időre, majd úgy pattan tovább, ugyanazzal a lendülettel. Azért nem mondom, hogy katapult-szerűen, mert ez teljesen más érzés. Ettől a tulajdonságtól az ember sokkal magabiztosabban, nagyobb önbizalommal teszi bele az ütőjét az ellenfél pörgetésébe. Ez óriási, hasonlóval még nem találkoztam. Asztalközelből az alacsonyabban repülő labdát is meg lehet ütni elég jó százalékkal. A pörgetés nagyon kellemes vele és a labda pörög, mégha nagy energiával is pörget az ember. Ezt azért írom, mert sok szoftnál a gyorsasága miatt, ha erőteljesen pörgetsz, nem lesz igazán pörgő a labda. Távolabbi játéknál már meg kell szokni a borítás ezen tulajdonságát (pl. dobálás), mert kihat erre is és néha lelassul a labda és a hálóba kerül. A nyesés falsos, a szervafogadásnál semmi extra nincs benne, úgy viselkedik, mint egy normál szoft. A fonák oldalnál a tulajdonságai és az érzéseim ugyanezek.
Egyes fórumokon ezt a szoftot a következőkkel teszik egyenlővé: Donic Jo Platin=Andro Roxon Pro 500=Tibhar Sinus

Vélemény:

Szerintem egy jól felépített és megszerkesztett borítás. Most egy ideig ezzel fogok játszani, megtetszett. Kimondottan tudom ajánlani azoknak, akik asztalközelből játszanak, droppolnak és pörgetnek, az ereje ebben rejlik. Kíváncsi lennék, hogyan viselkedik vizesbázisú ragasztással, mivel én csak hagyományos (VOC) ragasztóval próbáltam. Remélem sikerült érzékeltetni a szoft tulajdonságait. Nekem tetszik (ritka mostanában, mióta próbálgatásra adtam a fejem). :)